Kenapa Shaklee Merupakan Pilihan Suplemen Tambahan Terbaik Untuk Umum?

Tidak dinafikan, income berbisnes dengan Shaklee adalah bagus, namun ganjaran terbesar bagi kita adalah apabila kita dapat melihat dengan mata kepala sendiri, feedback dari customer yang berjaya merawat masalah atau penyakit yang dihadapinya sedikit demi sedikit hingga sembuh, sihat dan bahagia dengan […]

Tagged , , , ,
Read More

Nutrisi Apa Yang Diperlukan Untuk Perkembangan Otak Anak? Ikuti Penerangan Pakar Pediatrik Ini

Setiap ibu bapa mengharapkan anak mereka supaya membesar dengan sihat dan bijak. Menghantar si kecil ke tadika atau taman asuhan kanak-kanak bagi mendapat pendidikan awal dilihat mampu membantu mengasah minda dan kebolehan mereka. Bagaimanapun, peranan nutrisi untuk keperluan anak yang sedang membesar […]

Tagged , , , ,
Read More

Tanda-Tanda Anda Mengalami Jerawat Hormon (Hormonal Acne)

Wanita melalui banyak fasa emosi dalam sebulan. Fasa Pertama : minggu setelah haid Fasa ke 2 : minggu ovulasi Fasa ke 3 : minggu PMS Fasa ke 4 : minggu haid Keempat-empat fasa ini melibatkan naik turun hormon estrogen dan progesteron. Dan […]

Tagged , ,
Read More

Cara Wanita Ini Merawat Wajahnya Yang Bernanah Teruk Dan Berjerawat Selepas Nikah

Sape yang tak stress bila muka rosak sebab salah pakai produk? Nak jumpa orang pun jadi malu. Macam mana ni? Apa nak buat? Sebab tu la pentingnya pilih produk skincare dan kosmetik yang betul dan bebas dari bahan terlarang. Dan pada masa […]

Read More

Nak Kulit Wajah Berseri Tanpa Mekap? Mudah Jer.

Pernah tak tertanya-tanya, apa yang artis-artis dan selebriti tv pakai kat kuli wajah mereka yang jadi putih, sekata, mulus dan glowing? Pakai skincare apa? Makeup apa? Sebenarnya, kulit yang cantik ni bukan sahaja dapat memberikan keyakinan kepada tuan empunya diri, tetapi juga […]

Read More

10 Proses Lambatkan Penuaan, Amalkan Tips Ke-10, Barulah Muka Nampak Muda 10 Tahun

Sememangnya lumrah seorang wanita untuk nampak muda, kekal muda, sentiasa cantik walaupun dah berusia. Tapi sekarang, bukan sahaja wanita, bahkan Kaum Adam juga ingin tampak muda, sihat dan macho. Boleh saja nak ikut petua awet muda golongan selebriti, tapi kena ingat dah […]

Tagged , , , ,
Read More

Resepi Pisang Oatmeal Sedap dan Berkhasiat!

Pengambilan protein pastinya menyeronokkan, lazat dan berkhasiat! Jika inginkan kudapan yang manis dengan campuran pelbagai jenis snek dalam diet harian anda, jadikan smoothie bernutrisi ini sebagai snek harian. Pelbagai resipi protein dikongsikan di sini, untuk anda cuba! Semuanya pasti menyelerakan dan mengujakan! […]

Tagged , , , ,
Read More

Amalan Penjagaan Rambut Bagi Wanita Berhijab dan Aktif

Setiap pagi anda serba salah untuk mencuci rambut atau tidak? Jika mencuci rambut, anda perlu menunggu ia kering sebelum memakai tudung. Jika tidak dicuci, anda akan berasa tidak selesa sepanjang hari. Persoalan sebegini pasti akan berlegar-legar dalam fikiran wanita bertudung terutamanya yang […]

Tagged , , , ,
Read More

Tips Mudah Memiliki Rambut Panjang Dan Sihat Secara Semulajadi

Apabila bercakap tentang penampilan, salah satu perkara yang menampakan seorang wanita itu cantik adalah rambutnya. Memiliki rambut cantik dan rapi adalah impian setiap orang. Tak kira lelaki ataupun perempuan. Sebab rambut sebenarnya boleh menjadi cerminan kepada sikap seseorang. Kebanyakan wanita mempunyai rambut panjang kerana […]

Read More

Bagaimana Wanita Ini Menghilangkan Ketumbuhan Di Payudara Dalam 3 Minggu, Dengan Izin Allah

Assalamualaikum, Saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi 1 pengalaman yang tak pernah terjangka oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami. . Pada Julai 2014, ya pada tahun 2014,sudah […]

Read More

Tekanan Darah Tinggi Menjadi Stabil, Tiada Lagi Alahan, Ini Yang Beliau Amalkan!

Tekanan darah tinggi merupakan ‘pembunuh senyap‘.  Kira-kira 1 daripada 3 orang dewasa akan mengalami tekanan darah tinggi. Sistem peredaran darah di dalam badan membekalkan nutrien penting dan oksigen ke semua sel-sel dan organ-organ dalam badan kita. Ia juga penting untuk menyingkirkan bahan buangan dan […]

Read More

Petua Bonda Melegakan Sakit Sendi Lutut Dengan Mudah Dan Berkesan

Tiap kali sakit lutut datang, mesti pergerakan sangat terbatas. Nak bersolat pun rasa sakit ketika setiap kali nak bangun dan rukuk. Sakit lutut ini disebabkan sendi yang lusuh dan haus. Sakit lutut biasanya disebabkan faktor umur, masalah otot dan tisu, kecederaan, radang, masalah kesihatan, arthritis dan […]

Read More
×
Salam, Hello and Hi!

Whatsapp saya untuk maklumat lanjut!
Got an inquiry? Do not hesitate to Whatsapp me!
error: Content is protected !!