Pengalaman Join Kelas Video Editing di Kuala Lumpur – Short Course

Hi korang, harini entri tak panjang sebab dah bebel panjang lebar dalam #VlogbyHana ni hah. So korang yang free tu bolehlah tekan play button kat bawah ni.  Bukan apa, saya memang suka orang klik #VlogbyHana ni ha. hehe By the way, saya […]

Read More

Ingin Penampilan Terjaga Di Usia 40-an, Awasi Beberapa Perkara Ini

Bersempena dengan Hari Wanita Sedunia 2019 yang mana jatuh pada bulan Mac, jadi entri pada hari ini adalah berkisarkan tentang wanita. Sebagai seorang wanita, penjagaan dalaman dan luaran amatlah penting. Kalau ada jerawat naik satu pun dah tak keluar rumah sehari kan? Baiklah […]

Tagged , ,
Read More

Nutrisi Apa Yang Diperlukan Untuk Perkembangan Otak Anak? Ikuti Penerangan Pakar Pediatrik Ini

Setiap ibu bapa mengharapkan anak mereka supaya membesar dengan sihat dan bijak. Menghantar si kecil ke tadika atau taman asuhan kanak-kanak bagi mendapat pendidikan awal dilihat mampu membantu mengasah minda dan kebolehan mereka. Bagaimanapun, peranan nutrisi untuk keperluan anak yang sedang membesar […]

Tagged , , , ,
Read More

Resepi Pisang Oatmeal Sedap dan Berkhasiat!

Pengambilan protein pastinya menyeronokkan, lazat dan berkhasiat! Jika inginkan kudapan yang manis dengan campuran pelbagai jenis snek dalam diet harian anda, jadikan smoothie bernutrisi ini sebagai snek harian. Pelbagai resipi protein dikongsikan di sini, untuk anda cuba! Semuanya pasti menyelerakan dan mengujakan! […]

Tagged , , , ,
Read More

Tips Mudah Memiliki Rambut Panjang Dan Sihat Secara Semulajadi

Apabila bercakap tentang penampilan, salah satu perkara yang menampakan seorang wanita itu cantik adalah rambutnya. Memiliki rambut cantik dan rapi adalah impian setiap orang. Tak kira lelaki ataupun perempuan. Sebab rambut sebenarnya boleh menjadi cerminan kepada sikap seseorang. Kebanyakan wanita mempunyai rambut panjang kerana […]

Read More

Tips Cara Hilangkan Lemak Di Perut dan Paha Dengan Efektif

Kegemukan dan lemak lelaki terletak pada perut. Bila nampak ‘boroi’, maka selalunya kita kata dia gemuk. Sebaliknya, lemak perempuan tidak terkumpul di perut tetapi di paha. Oleh kerana itu, ada orang perempuan yang nampak kurus di muka, tapi sebenar masih mengalami masalah berat badan berlebihan. Maka inilah […]

Tagged , , , ,
Read More

Ketahui Vitamin Apa Yang Diperlukan Mengikut Kategori Umur Anda

Pemilihan vitamin yang tepat masih boleh menggembirakan. Tubuh kita sentiasa berubah, dan dengan begitu banyak pilihan, bagaimana kita dapat memastikan bahawa badan kita mendapat nutrien yang diperlukan sepanjang hidup? Rachel Posner, pakar diet klinikal di Hospital Parish St. Tammany di Covington, Louisiana, […]

Tagged , , , ,
Read More

Set Penjagaan Bayi dan Kanak-Kanak Shakleebaby™

Ramai kan yang dah tahu kalau produk Shaklee je, semestinya hanya yang semulajadi, selamat, tanpa bahan kimia, tidak memudaratkan, dijamin berkesan dan sememangnya sangat mesra alam! Belum cerita lagi bab organik dan kualitinya yang sangat hebat! Meskipun dinamakan sebagai Shakleebaby, orang dewasa pun boleh guna tau! Hal ini […]

Tagged , , , ,
Read More

Punca Rambut Gugur & Cara Mengatasi atau Merawat Rambut Gugur

Rambut gugur dianggap fenomena biasa yang tidak perlu dirisaukan. Hal ini kerana rambut mempunyai kitaran sendiri, di mana ia akan gugur dan tumbuh semula setelah melalui beberapa peringkat atau fasa tertentu.Setiap bulan rambut akan tumbuh atau panjang sebanyak 1 cm dan tumbuh […]

Tagged , , , ,
Read More
×
Salam, Hello and Hi!

Whatsapp saya untuk maklumat lanjut!
Got an inquiry? Do not hesitate to Whatsapp me!
error: Content is protected !!